Welcome

Ahahahah dingen
Algemeen Onzintopic - Page 27 Welcome
Spring

WHeeeeeeeeeee
Packs

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra,Fjords, Plains

Challenges
None

Share

Algemeen Onzintopic

View previous topic View next topic Go down
Page 27 of 36 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Next
AuthorMessage
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 16:14

Ik ben best wel pro-dierentuin eigenlijk :’) Vroeger was het echt sneu ja, maar tegenwoordig word er zoveel beter naar welzijn gekeken en hebben ze veel meer ruimte en stimulatie. Echt een massive improvement.
Back to top Go down
Kana
Solitary
Posts : 15
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2
Kana
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 16:21

Dat is zeker waar! Daarvoor is het ook gewoon goed, maar als je dan de foto´s ziet van de echte leefomgeving van de panda en dan kijkt naar de muren van hun verblijf, vind ik het zielig dat ze tegen getekende bomen aankijken en niet echte :')

Maar deze dierentuin had wel echt mooie verblijven, voor alle dieren, lekker ruim en van alles erin. Behalve de kwallen, die zaten echt in een kleine tank rondjes te draaien xD
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 18:41

Viggo wrote:Ik ben best wel pro-dierentuin eigenlijk :’) Vroeger was het echt sneu ja, maar tegenwoordig word er zoveel beter naar welzijn gekeken en hebben ze veel meer ruimte en stimulatie. Echt een massive improvement.

Very true very true :'D
Maar vooral van dieren die normaal gesproken echt bizar grote leefgebieden hebben vind ik het best wel stom dat ze in een kleiner hok zitten, over het algemeen puur voor menselijk vermaak. Kijk naar wolven of cheeta's, maar voor vogels vind ik het helemaal zielig. Uilen in hokjes van twee bij drie ;-;

Kwallen zijn gewoon suf hahaha
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 19:07

Die bizar grote gebieden hebben ze nodig om genoeg voedsel te vinden :') Als je voedsel iedere dag (of whatever het schema is) met zekerheid verschijnt dan heb je echt niet zoveel ruimte nodig. Ik zou het ook niet echt puur voor menselijk vermaak noemen en zelfs dan, waarom is dat slecht? Dat wij ons vermaken bij het zien van iets maakt dat niet meteen slecht. Het is niet alsof de dieren worden gedwongen iets te doen wat ze niet willen doen voor ons vermaak. Generally speaking, that is...

Ben het wel eens dat vogels niet altijd de ruimte lijken te krijgen die ze nodig hebben, maar zolang ze de lichamelijke beweging/mentale stimulatie kunnen krijgen die ze nodig hebben zie ik het probleem niet zo.
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 19:11

Hahahaha ik wist dat dit een discussie zou worden :'D
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 19:28

Whahaha same. Maar wel een interessante, toch? xD
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 19:56

Mmmh, dat is zeker waar, bij Ouwehands dierenpark hebben de uilen niet genoeg plek maar bijv bij Wildlands, hebben ze zowat de hele jungle samenmet de aapjes en andere soorten dieren. Toen ik er was was k erg impressed omdat zelfs koeien en ezels een plekje hadden waar ze blij waren c':
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 20:12

Hahahaha jaaahh ik hou wel van een goede discussie >D
Maar hier vind ik het dus lastig om echt een kant te kiezen omdat voor beide kanten wel iets te zeggen is ofzo haha

& Wildlands klinkt echt als een best wel coole dierentuin
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 20:16

Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo xD Ik ben allang blij dat het niet langer meer zo'n postzegelverzameling is en er veel meer qua welzijn, educatie en conservatie word gedaan :') Beter kan altijd, maar het gaat de goede kant op~

Ik wil heel graag nog een keer naar Wildlands, maar niemand wil met me mee/heeft tijd xD
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyMon Apr 01 2019, 20:23

Sommige zeggen dat Wildlands niet zo leuk is omdat je de dieren minder ziet door de grote plekken voor ze, maar ik heb ze allemaal gewoon gezien en goed ook nog. Tbh, mijn favoriete dierentuin c: En het heeft attractiess! c; Het is zeker een leuke ervaring. Jammer dat het miss failliet gaat.
Back to top Go down
Ivar
Solitary
Accounts : Ivarr
Posts : 58
Bones : 12

Gender : Male
Age : 2 years of joy
VA : Cole Sprouse

Partner : Fight so dirty, but your love's so sweet... Talk so pretty, but your heart got teeth
Ivar
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyTue Apr 02 2019, 15:48

Hee, hoi! Die bovenstaande logo/banner ziet er echt rete gaaf uit zeg! Super mooi!

& Kana nog gefeliciteerd met je verjaardag! Very Happy

De setjes van Aries en Korynthe zien er ook super uit!

Om ook even mee te doen  met de discussies over dierentuinen... Wildlands vind ik niet zo geweldig. De oude dierentuin in Emmen was veel mooier en gezelliger.. Daarnaast waren de intreeprijzen ook gewoon te hoog waardoor ze verlies hebben geleden. Ze hebben ook minder diersoorten dan dat er in de oude dierentuin aanwezig was. Verder ben ik in niet zo veel dierentuinen geweest eigenlijk.. clown Wel een keer in de apenheul geweest tho
Back to top Go down
Kana
Solitary
Posts : 15
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2
Kana
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyTue Apr 02 2019, 16:03

Dankje ^.^

Beeksebergen is ook een aanrader! Mag je tussen de jachtluipaarden door rijden - Jullie hebben het nieuws een tijdje terug vast wel gehoord :'D
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyTue Apr 02 2019, 17:14

Rogan wrote:Hee, hoi! Die bovenstaande logo/banner ziet er echt rete gaaf uit zeg! Super mooi!

& Kana nog gefeliciteerd met je verjaardag! Very Happy

De setjes van Aries en Korynthe zien er ook super uit!

Om ook even mee te doen  met de discussies over dierentuinen... Wildlands vind ik niet zo geweldig. De oude dierentuin in Emmen was veel mooier en gezelliger.. Daarnaast waren de intreeprijzen ook gewoon te hoog waardoor ze verlies hebben geleden. Ze hebben ook minder diersoorten dan dat er in de oude dierentuin aanwezig was. Verder ben ik in niet zo veel dierentuinen geweest eigenlijk.. clown Wel een keer in de apenheul geweest tho

Dat kan, iedereen zijn eigen mening c; Maar tbh vind ik het niet zo erg minder diersoorten want de reden daarvoor was gwn meer ruimte voor de dieren de ze wel hadden.


@Kana; Ben eig nog nooit geweest maar lijkt me idd erg leuk. (Toen k klein was miss maar kan me er niets meer van herinneren in ieder geval)
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyTue Apr 02 2019, 17:54

Beeksebergen is echt leuk ja! Ben er vorig jaar nog geweest. they had hyena cubs and I was lucky enough to see those small bundles of joy

Mocht je er heen gaan raad ik sterk aan om ook eens met die tourbus te gaan. Als het kan twee keer. De eerste ronde die we deden had een super gids die leuk de dingen vertelde en inging op wat mensen zeiden/vroegen, wat erg leuk en informatief was. De tweede rit die we maakte met een andere gids was... minder. Vertelde wel wat maar nam niet echt de tijd om iets uit te leggen of iedereen de kans gaf even goed naar de dieren te turen.

Ze hebben trouwens ook een YT kanaal met filmpjes over de dieren :’D
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyWed Apr 03 2019, 14:54

Dierentuin-tea? Hmmm love me sum! xD

--

Maar even, luitjes, wat dachten we van 'n rondje hiep-hiep-hoera's voor onze Lo! cheers
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyWed Apr 03 2019, 15:01

Yassss. Happy b-day!
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyWed Apr 03 2019, 15:24

HAPPY BIRTHDAY LO
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyWed Apr 03 2019, 15:44

Happppyyyyy birthdayy


EDIT; Kan niet wachten tot we hier kunnen posten, maar ga wel missen om met me drama girl Aims te schrijven(typen). Maybe some day i will bring her here Razz
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyThu Apr 04 2019, 02:06

Thank you guuuuys!! <3
Back to top Go down
Ivar
Solitary
Accounts : Ivarr
Posts : 58
Bones : 12

Gender : Male
Age : 2 years of joy
VA : Cole Sprouse

Partner : Fight so dirty, but your love's so sweet... Talk so pretty, but your heart got teeth
Ivar
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 EmptyThu Apr 04 2019, 13:41

Nog gefeliciteerd Lo! Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 27 Empty

Back to top Go down
Algemeen Onzintopic
View previous topic View next topic Back to top
Page 27 of 36Page 27 of 36 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Canavar :: OOC :: Lupine Lounge-
Jump to: