Welcome

Ahahahah dingen
Algemeen Onzintopic - Page 26 Welcome
Spring

WHeeeeeeeeeee
Packs

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra,Fjords, Plains

Challenges
None

Share

Algemeen Onzintopic

View previous topic View next topic Go down
Page 26 of 36 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 36  Next
AuthorMessage
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 11:52

Wij hebben het puntenshopje niet echt nodig nu lmao also whoa nou voel ik me wel heel klein xD ik wordt 15 in mei hsksks
Cmon yall ik wil beginnen :'D
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 16:45

Wel meis, voel je vrij dan aan de algemene omschrijving te werken, daarna kunnen we launchen! xD
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 18:32

Nope sorry heb huiswerk :')
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 20:01

Smoesjes

Oeh Aries heeft een gaaf setje!
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 20:24

I know i know smoesjes maar ben highkey bezig met een persoonlijk project & mijn Engels is niet zo ver als dat van jullie shdksjd jullie schrijven een betere beschrijving dan ik yeet do remind yourself im the youngest
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 20:32

meeeeeer smoesjes! >D Nah sure man, ik kan allicht morgen iets fixen, het is toch basically aan topic met wat achtergrondinfo over 't gebied, right? Als in, geschiedenis van hoe de mensjes en wolfjes er terecht zijn gekomen en al die jazz? Hebben jullie daar als 'n basisideetje over die ik eventueel zou kunnen verwerken in de prachtige, bondige beschrijving? c; Heh 'n no worries, Eef, dat Engels komt echt van zelf wel. RP werkt beter dan welke Cambridge les dan ook...

AYYY & thanks Mnon! Stock van een échte Iberian wolf vinden is echt een pain in the arse, maar dit komt redelijk in de buurt, denk ik! >D
maar even, het voelt gewoon zo satisfying en nostalgisch om zoiets in elkaar te flansen, ah, good ol' days
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 21:04

Nog 1 smoesje dan?? Ik ben nog steeds niet tevreden met Kor's ava :p
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 21:06

Volgens mij staat in het ideeën topic ergens wat we al hadden? In ieder geval handig om even te melden dat het de 19e eeuw is en mensen steeds minder blij zijn met de wolfjes the potential for events is real

& yeah don't worry! Komt allemaal goed :'D Na mijn idee verknal ik de grammatica ook nog regelmatig, maar ach xD

Kan me voorstellen. Foto's van Himalayan wolves vinden is ook hel :'D Best jammer.
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyThu Mar 28 2019, 21:49

Ah dat komt helemaal goed joh! Beetje tijdsbeeld, beetje hoe en wat, prima!

Ugh yeah vaak zijn 't de minder bekende wolven die goeie stock lacken. Of tenminste, vaak komen die plaatjes niet in setjes en zonder continuity in m’n setje flip ik aaaaaah! xD
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySat Mar 30 2019, 21:41

Jaaaahh liefde voor haar nieuwe setje! :33
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 12:02

Gefeliciteerd @Kana! Hoop dat je een fijne verjaardag hebt ^^ En als cadeau heb je een uur minder slaap >:3
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 12:49

Korynthe wrote:Wij hebben het puntenshopje niet echt nodig nu lmao also whoa nou voel ik me wel heel klein xD ik wordt 15 in mei hsksks
Cmon yall ik wil beginnen :'D

Hahaa, ik voel ook jong tho! Ik word in Juli 16 xD

--

@Kana, Gefeliciteerd!!
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 12:51

throwback naar toen ik begon op ws toen ik 10 was & doodsbang was want er waren volwassenen yikes

Happy birthday Kana !!!!
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 15:59

Heuyy fijne verjaardag Kaan! Maak 't 'n goeie! Very Happy

Pff 'n @Eva je hebt geen idee wat voor probleem dat is op de sites waar ik nu op schrijf. Zoveel gezeik over dat iedereen 31+ of whatever moet zijn. Kijk, bij hardcore smut snap ik 't, maar waarom een gozer van, wat zullen we zeggen, 16 of zo geen lichthartig avontuur kan schrijven met iemand van 19 (ja, 19-jarigen voelen zich superieur daar) is beyond me. En dank u wel voor 't lezen van mijn rant! xD
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 16:35

Yeah @garnaal ikr ?? Ik was doodsbang om naar andere fora te gaan daardoor xD
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Posts : 139
Bones : 20

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2 winters
VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 17:37

*wrijft in handen* Maar als je in de tussentijd toch nog zou snakken naar goeie RP.. mag ik dan aan u (en alle anderen geïnteresseerd in dit reclame-praatje) de RP Repository aanraden? Gratis profielen voor al je karakters, een behoorlijke fijne community & gratis Engels schrijven oefenen! xD voor alle overtuigden, de naam is GarnaalProductions, zoek me op!

Tot zover dat dus, dankuwel. En yeah, hoe hoger 't schrijfniveau, hoe vaker dit ook voorkomt. Mensen voelen zich snel te lauw of zo.
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptySun Mar 31 2019, 20:41

Gefeliciteerd Kana!~

En ik ben overtuigd door uw promopraatje, maar heb helaas geen tijd hahahahaha
Back to top Go down
Kana
Solitary
Posts : 15
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2
Kana
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyMon Apr 01 2019, 13:08

Dankjewel Eva en Aeryn!

Ik heb de hele dag panda´s gekeken in Rhenen, ook al vind ik ze best sneu eigenlijk.. Maar dagje dierentuin is altijd leuk Smile
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyMon Apr 01 2019, 14:14

Oh cool! Ik reed daar gisteren nog langs :'D

Ja sowieso zijn dierentuinen eigenlijk wel een sneu concept, maar wat de panda's betreft doen ze wel goed werk qua helpen met het niet uitsterven haha
Back to top Go down
Katara
Solitary
Accounts : Katara
Posts : 40
Bones : 3

Gender : Female
Age : 2 years
VA : Billie Eilish

Katara
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 EmptyMon Apr 01 2019, 16:08

True ^^

Was laatst in Wildlands tho, en daar hebben ze wel echt veel plek voor de diertjes Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 26 Empty

Back to top Go down
Algemeen Onzintopic
View previous topic View next topic Back to top
Page 26 of 36Page 26 of 36 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 36  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Canavar :: OOC :: Lupine Lounge-
Jump to: