|
|
Author | Message |
---|
Fire-breathing Bitch-Queen Accounts : Astra Posts : 158 Bones : 5
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sat Feb 02 2019, 17:26 | |
| Ghehehe.
On another note, ik heb gebiedsomschrijvingen toegevoegd bij de meeste gebieden maar ik heb geen zin meer :'D Als iemand zich geroepen voelt het over te nemen, gaat uw gang! (Moet alleen de canyons nog van de indexgebieden en de rest van de subgebieden, behalve de Frostbite Cavern) |
|
 | |
Accounts : Viggo Posts : 173 Bones : 7
Species : Gray wolf Gender : Male Age : 2 years
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sat Feb 02 2019, 17:53 | |
| Good job girl! Neem gerust een break hoor xD Ik heb hetzelfde met de plaatjes :'D |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sat Feb 02 2019, 19:11 | |
| Thanks hahaha, maar die plaatjes zien er ook al goed uit man c:
Nee ik weet dat mensen echt staan te springen om te beginnen met RP'en dus ik dacht ik doe het wel 'effe' maar er ging meer tijd in zitten dan ik had gedacht hahahaha |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sat Feb 02 2019, 19:15 | |
| Whahaha dat is bij de meeste dingen wel zo geloof ik xD
Ach joh, we komen er wel. Een beetje geduld doet niemand kwaad~ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Feb 03 2019, 20:25 | |
| Eh wat moeten we nu nog doen? De gebieden, buttons en verder? Regels? Algemeen forum beschrijving? Promotie ding? |
|
 | |
Accounts : - Posts : 103 Bones : 11
Species : Gray wolf Gender : Female Age : 2.7 VA : Felicia Day
Partner : -
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Feb 03 2019, 20:55 | |
| Regels, I guess?? Dat moet niet al te lang duren... |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Feb 04 2019, 21:47 | |
| Gewoon even knallen, dan kunnen we aan de slag~ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 10:34 | |
| Duuuuuss wie voelt zich geroepen de regels en algemene beschrijving te doen? xD Want ik denk dat niemand buttons wil maken |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 12:27 | |
| I wil wel een poging wagen met de regels i guess xD |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 12:54 | |
| JUST DO IT!
Na de fysio zal ik me nog effe op de gebiedsbeschrijvingen storten ofzo~ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 13:25 | |
| - Wat I tot nu toe heb:
OOC No bullying, discrimination or anything that could be harmful to another player. No 18+ anywhere. No swearing. Don't put multiple messages after one another (except for things like pack, where you give updates) No advertising outside of the designated part of the forum for it. You're allowed to have multiple characters, but please, don't make five and then go inactive. This is annoying for everyone you play with. Listen to the mods. Don't give your character a name that's already in use.
RPG No double posting (this means putting two messages right after one another. If you want to add something, edit your post). Try to keep it realistic. Your wolf isn't going to grow wings and fly away. When you're dead, you stay dead. As I said. Keep it realistic. You play a wolf, unless you have permission from the admin account to play something else. If a pack has claimed an area for themselves, they can come into any topic within that area to send you away. Time passes. Your wolf can't go from 1 to 5 within a week. Prey have their own locations. You don't find prey that usually lives in cold areas by the beach. You're not allowed to kill another wolf unless you have permission from the owner of said wolf. No godmode or power play. You decide what your wolf does. Another player decides what their wolf does. Your wolf isn't invincible. That's unfair. You write in either English or Dutch. Plot-related topics are only in English. Your character is allowed to be able to speak another language, but try to keep said other language to a minimum. Nothing 18+. Strong language is not appreciated. No one needs to know all the gory details about your wolf's injuries, thank you. Try to use the right account for your post. If you realize you used the wrong one, delete the post and post it with the correct character.
Wat moet er nog in?? |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 14:18 | |
| Looking good!
By the way, ik moest echt heel lang kijken naar het plaatje van de Elk's Leap Waterfalls voordat ik doorhad hoe dat precies in elkaar stak :'D En als we het strand bij de fjorden plaatsen neem ik aan dat het water daar zoet is? Dat maakt wel verschil met de beestjes die je daar kunt vinden. |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 14:56 | |
| But Evaaaaa. I love gory detaaailllssss Eventjes erbij zetten dat de avatar 200x300px is en het onderschrift de pagina niet mag uitrekken :3 Verder weet ik het zo heel even niet xD
Whaha ja misschien dat ik het plaatje aanpas :'D En de watervallen zelf zijn gewoon zoet (want smeltwater) maar de rest van de fjorden is zout zeewater. Bovenin de fjorden op de bergen heb je wel zoet water meren/poelen tho, wat ik me herinner van toen ik in Noorwegen was. _______
On another note, als we op Engelse fora gaan promoten dan denk ik dat ik de HMTL voor gewone leden uitzet. Het is namelijk heel makkelijk om een stukje code daarmee op het forum te gooien en dan de boel te hacken... Dus ik weet niet of het dan wijsheid is om het aan te laten staan.
|
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 14:58 | |
| Shush there are minors here
Whelp hij is gepost met het admin acc dus als een van jullie nog toevoegingen heeft, be my guest :p |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 15:24 | |
| Regels zien er goed uit als je het mij vraagt :p
Zin in hackers hebben we niet, right? En wat is het effect als mensen geen HTML hebben?
De gebiedsbeschrijvingen worden steeds korter aaaaahh. Dus als iemand nog toevoegingen heeft, kom maar door :'D Anyway, nog vier en dan is het done~ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 15:28 | |
| ik hebb 1 keer een forum gemaakt ok wth bedoel je met geen html
Ons: okay luister naar de mods Ook ons: *never specify who are the mods*
|
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 16:54 | |
| HTML is een vorm van computertaal (code) die bepaald hoe een pagina eruit komt te zien. Die mooie postsheets die je vaak ziet op fora zijn gemaakt met HTML. Als die uitstaat kan je alleen nog met BBcode postsheets maken en je berichten opmaken. BBcode is een stuk meer gelimiteerd maar daarom wel veiliger. (Verder is het het verschil dat je met [] moet werken want <> doet het dan niet meer)
Misschien ben ik wel een beetje paranoid hoor en valt het hack risico wel mee xD __________
En ja dat xDD Typical. |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Wed Feb 06 2019, 17:09 | |
| I see I see... Ik weet niet hoe graag mensen deze site willen hacken :'D
& de beschrijvingen van de gebieden zijn klaar, kinda. Niet allemaal even lang, maar er staat in ieder geval overal een paar zinnen~ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Fri Feb 08 2019, 14:46 | |
| Kiki en Eirini zijn gespot op Serigala |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Fri Feb 08 2019, 15:30 | |
| |