Welcome

Ahahahah dingen
Algemeen Onzintopic - Page 20 Welcome
Spring

WHeeeeeeeeeee
Packs

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra,Fjords, Plains

Challenges
None

Share

Algemeen Onzintopic

View previous topic View next topic Go down
Page 20 of 36 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 36  Next
AuthorMessage
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySat Feb 02 2019, 17:26

Ghehehe.

On another note, ik heb gebiedsomschrijvingen toegevoegd bij de meeste gebieden maar ik heb geen zin meer :'D Als iemand zich geroepen voelt het over te nemen, gaat uw gang! (Moet alleen de canyons nog van de indexgebieden en de rest van de subgebieden, behalve de Frostbite Cavern)
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySat Feb 02 2019, 17:53

Good job girl! Neem gerust een break hoor xD Ik heb hetzelfde met de plaatjes :'D
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySat Feb 02 2019, 19:11

Thanks hahaha, maar die plaatjes zien er ook al goed uit man c:

Nee ik weet dat mensen echt staan te springen om te beginnen met RP'en dus ik dacht ik doe het wel 'effe' maar er ging meer tijd in zitten dan ik had gedacht hahahaha
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySat Feb 02 2019, 19:15

Whahaha dat is bij de meeste dingen wel zo geloof ik xD

Ach joh, we komen er wel. Een beetje geduld doet niemand kwaad~
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySun Feb 03 2019, 20:25

Eh wat moeten we nu nog doen? De gebieden, buttons en verder? Regels? Algemeen forum beschrijving? Promotie ding?
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptySun Feb 03 2019, 20:55

Regels, I guess?? Dat moet niet al te lang duren...
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyMon Feb 04 2019, 21:47

Gewoon even knallen, dan kunnen we aan de slag~
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 10:34

Duuuuuss wie voelt zich geroepen de regels en algemene beschrijving te doen? xD Want ik denk dat niemand buttons wil maken
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 12:27

I wil wel een poging wagen met de regels i guess xD
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 12:54

JUST DO IT!

Na de fysio zal ik me nog effe op de gebiedsbeschrijvingen storten ofzo~
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 13:25

Wat I tot nu toe heb:

Wat moet er nog in??
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 14:18

Looking good!

By the way, ik moest echt heel lang kijken naar het plaatje van de Elk's Leap Waterfalls voordat ik doorhad hoe dat precies in elkaar stak :'D En als we het strand bij de fjorden plaatsen neem ik aan dat het water daar zoet is? Dat maakt wel verschil met de beestjes die je daar kunt vinden.
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 14:56

But Evaaaaa. I love gory detaaailllssss
Eventjes erbij zetten dat de avatar 200x300px is en het onderschrift de pagina niet mag uitrekken :3 Verder weet ik het zo heel even niet xD

Whaha ja misschien dat ik het plaatje aanpas :'D En de watervallen zelf zijn gewoon zoet (want smeltwater) maar de rest van de fjorden is zout zeewater. Bovenin de fjorden op de bergen heb je wel zoet water meren/poelen tho, wat ik me herinner van toen ik in Noorwegen was.
_______

On another note, als we op Engelse fora gaan promoten dan denk ik dat ik de HMTL voor gewone leden uitzet. Het is namelijk heel makkelijk om een stukje code daarmee op het forum te gooien en dan de boel te hacken... Dus ik weet niet of het dan wijsheid is om het aan te laten staan.
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 14:58

Shush there are minors here

Whelp hij is gepost met het admin acc dus als een van jullie nog toevoegingen heeft, be my guest :p
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 15:24

Regels zien er goed uit als je het mij vraagt :p

Zin in hackers hebben we niet, right? En wat is het effect als mensen geen HTML hebben?

De gebiedsbeschrijvingen worden steeds korter aaaaahh. Dus als iemand nog toevoegingen heeft, kom maar door :'D Anyway, nog vier en dan is het done~
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 15:28

ik hebb 1 keer een forum gemaakt ok wth bedoel je met geen html

Ons: okay luister naar de mods
Ook ons: *never specify who are the mods*
Back to top Go down
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Posts : 173
Bones : 7

Species : Gray wolf
Gender : Male
Age : 2 years
Viggo
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 16:54

HTML is een vorm van computertaal (code) die bepaald hoe een pagina eruit komt te zien. Die mooie postsheets die je vaak ziet op fora zijn gemaakt met HTML. Als die uitstaat kan je alleen nog met BBcode postsheets maken en je berichten opmaken. BBcode is een stuk meer gelimiteerd maar daarom wel veiliger. (Verder is het het verschil dat je met [] moet werken want <> doet het dan niet meer)

Misschien ben ik wel een beetje paranoid hoor en valt het hack risico wel mee xD
__________

En ja dat xDD Typical.
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyWed Feb 06 2019, 17:09

I see I see... Ik weet niet hoe graag mensen deze site willen hacken :'D

& de beschrijvingen van de gebieden zijn klaar, kinda. Niet allemaal even lang, maar er staat in ieder geval overal een paar zinnen~
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Posts : 158
Bones : 5

Gender : Female
Age : 2 years
Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyFri Feb 08 2019, 14:46

Kiki en Eirini zijn gespot op Serigala bounce
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Posts : 103
Bones : 11

Species : Gray wolf
Gender : Female
Age : 2.7
VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 EmptyFri Feb 08 2019, 15:30

Whoa
Back to top Go down
Sponsored content
PostSubject: Re: Algemeen Onzintopic Algemeen Onzintopic - Page 20 Empty

Back to top Go down
Algemeen Onzintopic
View previous topic View next topic Back to top
Page 20 of 36Page 20 of 36 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 36  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Canavar :: OOC :: Lupine Lounge-
Jump to: