Share

Welke subgebieden zou jij het liefst willen zien?

Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap7%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 7% 
[ 1 ]
Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap7%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 7% 
[ 1 ]
Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap20%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 20% 
[ 3 ]
[ 1 ]
Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap27%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 27% 
[ 4 ]
Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap20%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 20% 
[ 3 ]
Uitslag + laatste stemming I_vote_lcap12%Uitslag + laatste stemming I_vote_rcap 12% 
[ 2 ]

Total Votes : 15

Poll closed

Uitslag + laatste stemming

View previous topic View next topic Go down
AuthorMessage
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Bones : 7

(Sub)species : European wolf
VA : Alfred Molina

Partner : No scorching sun nor freezing cold, will stop me on my journey if you promise me your heart and love me for eternity.
Viggo
PostSubject: Uitslag + laatste stemming Uitslag + laatste stemming EmptyTue Jan 29 2019, 16:44

Hier is de uitslag voor de gebieden. Als het goed is heeft iedereen gestemd (zo niet, gil even).

Index:
Redwood forest
Settler's Village
Fjorden
Rivier
Velden
Toendra
Caldera
Canyons

Subgebieden:
Strand
Overhangende watervallen
Sinkhole
VOCship
Neergestort vliegtuig
Grote watervall (angel falls)
Weides voor vee
Anasazi village

We hebben verder nog keuze uit 2 subgebieden. Ik heb het naaldbos er even tussenuit gehaald bij de index gebieden omdat het populairdere Redwood forest bijna hetzelfde is. Zelfde geldt voor de subs but I can't recall which one for the life of me. Sue my snotty self xD

Je mag dus stemmen op 2 gebieden! Poll loopt weer voor 10 dagen maar ik denk dat we er wel sneller uit zijn! Nu wordt het stemmen pas echt moeilijk
Back to top Go down
Uitslag + laatste stemming
View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1