Welcome

Ahahahah dingen
Ideeën dump Welcome
Spring

WHeeeeeeeeeee
Packs

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra, Fjords, Plains

PACK NAME
Tundra,Fjords, Plains

Challenges
None

Share

Ideeën dump

View previous topic View next topic Go down
Page 1 of 2 1, 2  Next
AuthorMessage
Viggo
Solitary
Accounts : Viggo
Bones : 7

Species : Gray wolf
Viggo
PostSubject: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 13:04

Gooi hier ideeën voor het forum neer! Maakt niet uit hoe groot of klein~ Ideeën voor een gebied mag je een het andere topic gooien Razz

Back to top Go down
Ivar
Solitary
Accounts : Ivarr
Bones : 12

VA : Cole Sprouse

Partner : Fight so dirty, but your love's so sweet... Talk so pretty, but your heart got teeth
Ivar
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 15:47

Klein ideetje: een 'gamezone' :3
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 20:28

^yess die moet zeker wel komen >:3

Omdat we nu VA's hebben een topic voor 'voice claims' zodat er niet twee wolven rondhuppelen met dezelfde stem? :'D
Back to top Go down
Jack
Solitary
Accounts : Jack
Bones : 20

VA : Ciarán Strange

Partner : None yet
Jack
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 20:47

Well dat ligt er vooral aan of we het forum nog advertisen of niet? Want dat komt waarschijnlijk alleen voor als we meerdere leden hebben?

Ohh en trouwens, de gamezone bestaat al! Ik heb effe snel de drie A's aangemaakt: Arcade, Affiliations en Atelier, als er nog meer ideetjes zijn voor OOC fora (wat hadden we nog meer op WS/Serigala?), voel je vrij 'em zelf aan te maken of het hier te droppen~

Verdere ideetjes.. uhm, gaan we hier ook een puntensysteem invoeren of niet? Je zou daar eventueel extra gebiedjes van kunnen kopen, of iets anders? Niet tot een level dat 'standaard' vrijheden limiteert of zo, maar gewoon voor letterlijke koopbare extras?
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 21:10

Well, het lijkt me dat we uiteindelijk gewoon gaan promoten? Meer mensen zijn altijd welkom, zeker met bepaalde verhaallijnen Razz

Zou wel kunnen. Ik weet alleen niet zo goed wat voor een dingen je koopbaar wil hebben? Koopbare gebieden ben ik nooit zo'n fan van geweest, maar als jullie dat graag zouden willen~
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Bones : 11

VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyThu Jan 24 2019, 21:40

In mijn ervaring (wat niet veel is tho) worden koopbare gebieden erg weinig gebruikt... Misschien een puntensysteem voor packs opbouwen??? Een inactieve alpha heb je niet veel aan, lol. Als je punten zou kunnen delen met meerdere accounts dan zou ik ook zeggen dat je extra accounts moet kopen, want meerdere accounts die inactief zijn omdat mensen meerdere karakters niet aankunnen zijn ook zonde... Then again ik weet niet hoe een puntensysteem werkt dus ignore me :')

As for the OOC, ik heb Serigala ff gecheckt & ze hebben daar behalve creative/games/affiliations ook mediatheek... het werd volgens mij bijna nooit gebruikt tho, dus dat is een idee maar niet nodig :p
Back to top Go down
Ivar
Solitary

Partner : Fight so dirty, but your love's so sweet... Talk so pretty, but your heart got teeth
Ivar
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 13:43

Het punten systeem zou opzich wel kunnen werken, dan heb je tenminste een 'doel' die je kunt bereiken met je wolf. Dingen die je dan kunt kopen zouden kunnen zijn: gebieden, meerdere accounts idd of de mogelijk om puppy's te krijgen (zodat je geen nestjes krijgt waar niemand belang bij heeft). Maar misschien is adwards daar ook wel leuk voor! Dat was er ook op Serigala.

Punten systeem voor roedels is ook een leuk idee! Een beetje het idee van harry porter met de 4 verschillende huizen haha. Misschien dat roedels dan met die punten gebieden kunnen claimen.
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 14:19

^ met punten meer gebieden claimen als roedel vind ik ook wel een tof idee! Kan je wolf steeds beruchter worden en krijg je niet dat nieuwe, kleine roedels ineens super grote gebieden hebben die van hun zijn :'D En het geeft iets om naartoe te werken, inderdaad.

On another note, misschien de mogelijkheid om met punten een vos of coyote te kunnen kopen? En wolfshonden? (hoe minder content, hoe duurder?)
Back to top Go down
Ivar
Solitary

Ivar
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 14:22

En als kopen bedoel je dan een nieuw account? die dus een andere soort is dan een wolf? Of bedoel je als voedsel voor de roedel?
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 14:27

Nee ik bedoel gewoon als nieuw account xD
Back to top Go down
Ivar
Solitary

Ivar
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 14:30

Oh zo! Ik snapte het al even niet! :p Maar goed idee idd, dan heb je ook gelijk meerdere mogelijk heden dan alleen een wolvenforum.

Misschien ook wel een leuk idee voor roedels en punten: hoe meer punten je hebt als roedel op hoe grotere/sterkere beesten je als roedel kan jagen. Dus je begint zegmaar met een ree, daarna volgt een hert, eiland ect. Daarmee versterk je dus de roedel en als er gevechten ontstaan tussen roedels heb je een soort 'graadmeter'.
Back to top Go down
Jack
Solitary

Jack
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Jan 25 2019, 15:08

Woah maar de gebieden voor je roedel kopen klinkt als een gaaf idee! Is het ook meteen "officieel" en letterlijk vastgelegd door de Mods. Zelfde geldt voor rassen en zo, en de prooidieren klinken ook interessant, maar 't lijkt me dat dat sowieso gelinkt is aan ledenaantal (roedel) en welke op gebieden ze vrij kunnen jagen? Ben zelf niet echt een fan van betalen voor pups, however, aangezien het ergens wel een element is om 'aan te moedigen' for the sake of nieuwe generaties en plotlijntjes en zo~
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Feb 01 2019, 18:46

Oke dus, punten: hoe gaan we ze noemen? Experience?

On another note: titels die veranderen bij een bepaalde hoeveelheid berichten? Of misschien om aan te geven of de wolf solitair is of bij een roedel hoort? Of een titel die naar je wolf verwijst waar hij/zij in de RPG dan ook bekend om is?
Back to top Go down
Jack
Solitary

Jack
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyFri Feb 01 2019, 23:26

Klinkt goed genoeg voor nu? Want dat is basically wat het is, het heeft een OOC waarde dus currency verzinnen die IC legit zou zijn is niet echt nodig, lijkt me.

Oh da's 'n interessante! Ik denk dat het voor het gemak beter is het voor roedels te laten gelden? Alpha's verzinnen de rangen en geven deze door aan de Admin, en vertellen dan ook wie binnen een groep wat is? Of nou ja, op zich zijn gebruikersgroepen met kleurtjes al duidelijk genoeg, dus persoonlijke rangen zou ook wel kunnen? Drop gewoon een topic waar leden een gewenste rang voorstellen en voila! We zouden de rangen ook te koop kunnen aanbieden? Niet een idee waar ik achter sta maar goed, 'tis een ander artikel?
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptySat Feb 02 2019, 08:54

Op het moment heet het IC posts. Wil je dat laten zo of? XD

Leek mij ook wel leuk om voor solitaire wolfjes te laten gelden. Ik ben zelf niet zo’n fan van groepskleuren maar als meer mensen dat willen houd ik niemand tegen :’D
Back to top Go down
Korynthe
Solitary
Accounts : -
Bones : 11

VA : Felicia Day

Partner : -
Korynthe
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptySat Feb 02 2019, 09:21

Je kan toch bij rang ook gewoon [roedelnaam][rang] of solitair zetten?? Ik vond de kleuren wel grappig, maar het hoeft van mij echt niet
Back to top Go down
Jack
Solitary

Jack
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptySat Feb 02 2019, 09:29

Oh da's prima! Laten we gewoon zo houden tot het broodnodig is het een andere naam te geven.. xD Ik denk dat IC Posts ook wel lekker duidelijk is voor nieuwe piefen haha

Hmm dat klinkt inderdaad wel het meest praktisch dan? Al helemaal als we geen kleuren invoegen, want het is toch wel handig om te weten wie bij welke roedel hoort. We zouden eventueel de standaardtitel op "solitair" of "rogue" kunnen zetten en alleen aanpassen als iemand zich opgeeft als lid van een of andere roedel? Enige wat we dan hoeven te doen is de roedel-aanmeld-topics in de gaten te houden~
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptySat Feb 02 2019, 10:13

IC posts is iets anders dan punten tho Razz We kunnen het ook gewoon terug veranderen naar punten voor de makkelijkheid?

My thoughts exactly >D
Back to top Go down
Viggo
Solitary

Viggo
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyTue Feb 12 2019, 10:46

Even voor de Carnivora mensen: zullen we de Bones van dat forum hierheen halen met wat aanpassingen? Misschien net zo handig xD
Back to top Go down
Astra
Fire-breathing Bitch-Queen
Accounts : Astra
Bones : 5

Partner : ×
Astra
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump EmptyTue Feb 12 2019, 20:16

Ik ben voor, scheelt weer werk :'D
Back to top Go down
Sponsored content
PostSubject: Re: Ideeën dump Ideeën dump Empty