|
|
Author | Message |
---|
Fire-breathing Bitch-Queen Accounts : Astra Posts : 158 Bones : 5
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Tue Oct 15 2019, 12:40 | |
| |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Oct 20 2019, 20:36 | |
| Whooo, ik kan niet geloven dat ik hier terecht ben gekomen en dat dit leeft! Ik heb me rot gezocht voor iets wat maar een beetje lijkt op wolfstory, en toen kwam ik hier terecht... Wat een herinneringen, het is geen wolf story maar het is best close, awesome! Als iemand een topic wilt doen of een actief topic heeft, let me know.. als ik nog in het rpg'en kan komen tho |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Oct 20 2019, 22:15 | |
| Wowowow, een WolfStory veteraan!! Awesome! Hi there <3 |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Oct 20 2019, 23:08 | |
| Thank you!  Ja, ik speelde het sinds ik 12 was ofzo, ik ben nu 24... -damn dat klinkt oud- Toen Ws steeds op het punt stond om te verdwijnen speelde ik bijna niet meer, maar werd ik iets actiever omdat niemand nou precies wist wanneer Ws nou precies zou sterven. En toen verdween het en kreeg ik nostalgie en af en toe ging ik zoeken of er al een vervanger bestondaar kwam ik nooit ergens op  Long story short, ik ben zo happy, gewoon alleen al om dit allemaal zo te zien :d |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Oct 21 2019, 10:42 | |
| Oh wow, je hebt echt de gouden tijd nog meegemaakt daar? Vet!
Ik ben in 2014 begonnen op WS, toen was het al redelijk uitgestorven maar af en toe kwamen er nog mensen gluren en zo heb ik het clubje dat hiermee is begonnen ontmoet haha. Tof dat je ons gevonden hebt man! |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Oct 21 2019, 15:47 | |
| Het was wel echt veel drukker toen ik begon! Ik ben niet helemaal in het begin begonnen, maar ik kan me nog wel herinneren dat de posts web stuk korter waren en het ook helemaal okay was om twee of drie zinnetjes neer te ploffen, de hele verhalen die we nu posten waren er toen nog niet echt  was best ideaal op zich, al was er ook wel 1000x meer spam hahah! |
|
 | |
Accounts : Jack Posts : 139 Bones : 20
Species : Gray wolf Gender : Female Age : 2 winters VA : Ciarán Strange
Partner : None yet
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Oct 21 2019, 17:17 | |
| WOAHHH is dat ‘n OG WS’er die ik daar spot? Welkom in ons stilgevallen paradijsje!  Ik moet zeggen dat ik die avatar herken van browse-tochten door oude posts.. wie speelde je toentertijd? |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Oct 21 2019, 22:08 | |
| Danku danku! :d Helemaal OG ben ik niet, maar ik heb wel echt zo lang Ws gespeeld dat het mn leven lichtjes verklootte toen het ineens weg was  ook al deed ik niet eens super veel meer, maar het ging om het principe, een deel van m'n jeugd zo ineens helemaal gestorven, jeugdtrauma!  Kan kloppen! Ik heb feralis en serigala afgespeurd naar de accounts die ik daar had, zodat ik ergens nog een avatar kon hergebruiken.. is lastig te maken, ik zit continu op m'n mobiel  Op Ws had ik zoveel accounts.. Scythe, Keltic, Vitani, Seneca en Shanta waren m'n meest gebruikte, allemaal Shadows geweest xd heb er een aantal weggegeven op een gegeven moment en geprobeerd opnieuw te starten, deze avatar is van Azeira, een van de mislukte pogingen tot een herstart :d |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Oct 21 2019, 23:34 | |
| Ohh die namen heb ik sowieso ‘n keertje gespot in de archieven haha
Behoorlijk wrang om te bedenken dat alles zeg maar weg is.. thanks Sharon
Either way, ik hoop dat je ‘t hier iig naar je zin gaat hebben, zij ‘t met RP of relaxt OOC geouwehoer! xD We gingen er eigenlijk een beetje van uit dat Canavar miss (nog) niet helemaal bruisend actief zou worden maar eyy, met ‘n nieuw lid in de club kunnen we ‘t altijd nog opnieuw proberen, toch? |
|
 | |
Accounts : Viggo Posts : 173 Bones : 7
Species : Gray wolf Gender : Male Age : 2 years
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Tue Oct 22 2019, 10:21 | |
| Damn dat is lang geleden! Volgens mij hebben we elkaar net gemist/net niet op WS. Je ava komt mij zeker wel bekend voor tho! Leuk je hier te zien! We hebben ook een Discord server waar we iets meer praten dus als je dat hebt kan je daar ook een kijkje nemen als je zin hebt
Misschien moeten we dit ook maar gewoon gaan promoten haha |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Tue Oct 22 2019, 20:25 | |
| Dank jullie wel voor de aardige reacties! :d Ja, ik vind het nog steeds raar hoe het gelopen is.. Ws zou stoppen, oh toch niet. Maar nu gaat Ws wel stoppen hoor, oh toch niet! En ineens was het weg. Een actief lid bood aan om de site over te nemen, had het forum een bericht gestuurd, alles leek door te gaan tot Sharon weer online kwam en er niet mee akkoord ging, dat ze het liever zelf bleef doen - wat ik snap. Maar daar kwam niks van en zo is Ws gestorven  ️ Heeft iemand zin in een topic? Wel in het Nederlands, ik denk echt niet dat m'n Engels goed genoeg is voor zulke verhalen hahah! Geen idee of ik überhaupt nog kan rpg'en maar het is het proberen waard :3 |
|
 | |
Accounts : Ivarr Posts : 58 Bones : 12
Partner : Fight so dirty, but your love's so sweet... Talk so pretty, but your heart got teeth
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Fri Oct 25 2019, 11:57 | |
| Hé, er is hier nog steeds activiteit, zelfs een nieuw lid! Welkom Avalanche! (: Ik heb wel zin in een topicje anders?  |
|
 | |
| |
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Oct 27 2019, 15:35 | |
| Dankjewel Ivar! :d Jazeker, ik ben weer helemaal into de rpg! Ik wil een topic, are you in, Galaxia?  Nog meer vrijwilligers? |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Fri Nov 01 2019, 22:47 | |
| Oeh yeah <3 daar zeg ik geen nee tegen ^^ |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Nov 11 2019, 20:42 | |
| Oh sorry, ik had niet verwacht dat er nog op gereageerd zou worden en toen was ik het een beetje vergeten x3 Ik maak zo een topic, echt ff kijken of het rpg'en me nog lukt hoor  ETA: hier is de link! M'n eerste topic hier, woeee |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Nov 11 2019, 20:57 | |
| Yeah zo blijft het een beetje gaan: mensen komen online, verdwijnen weer voor een paar weekjes, en dan zijn ze er weer :'D |
|
 | |
Accounts : Viggo Posts : 173 Bones : 7
Species : Gray wolf Gender : Male Age : 2 years
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sat Nov 16 2019, 20:24 | |
| Iedereen heeft het druk ofzo  |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Sun Nov 24 2019, 17:30 | |
| BUT SIKE we gon' try again! -- als ik nou nog wat tijd heb vanavond reageer ik anders ook wel op jouw thread, Avalanche! |
|
 | |
Accounts : - Posts : 103 Bones : 11
Species : Gray wolf Gender : Female Age : 2.7 VA : Felicia Day
Partner : -
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic Mon Nov 25 2019, 01:08 | |
| Ik had discord van mijn telefoon afgegooid om ruimte te maken lmao
That said hey ig ws was ook mijn begin, 5 jaar geleden, 10 jaar oud en een absoluut garbage schrijver.... ik dacht dat iedereen hier het had opgegeven :') |
|
 | |
| Subject: Re: Algemeen Onzintopic  | |
| |
|
 | |
|